Smak zwycięstwa ...




Dziś zmierzyłam się z własnym organizmem i panującym upałem, cieszę się, że udało mi się pokonać 11 kilometrów (od Stadionu Narodowego do Urzędu Dzielnicy Wawer)...i jeszcze wrócić na rowerze do domu :) ... trasa nie była długa,  ale pozwalała uczestniczyć również tym, którzy na rower wsiadają od czasu do czasu. Mam nadzieję, że takich imprez rowerowych w Warszawie będzie coraz więcej.




Start przejazdu: Stadion Narodowy w Warszawie (od strony Al. Zielenieckiej) Przejazd ulicami Warszawy (11 km) - Al. Zieleniecka – Rondo Waszyngtona – al. Waszyngtona (jezdnia boczna) – Saska – Egipska – Bora Komorowskiego – Stoczniowców – Poprawna – Kadetów – Lucerny – Mrówcza – Zwoleńska – Żegańska – Pożaryskiego – Parking Urzędu Dzielnicy Wawer


Rejestracja uczestników



START - Stadion Narodowy 


Wyruszamy :)

META - Urząd Dzielnicy Warszawa Wawer !  ...
miałam prawo do radości bo dojechałam  :)


Komentarze

Popularne posty