ZAKOPANY TALENT ...

Ostatnio mam nowe hobby, otóż oglądam blogi ludzi których pasją jest tworzenie różnego rodzaju dzieł z przeróżnych materiałów, i muszę przyznać, że wielu przypadkach to arcydzieła z najwyższej półki. Gdy patrzę na te cacka przypomina mi się przypowieść Biblijna (Mt 25, 14-30), o panu który miał wyruszyć w daleką podróż i oddał swoim sługą pod opiekę talenty. Dwaj pierwsi pomnożyli te talenty umiejętnie je inwestując i obracając nimi, a trzeci służący, zakopał talent głęboko pod ziemię. Przypowieść to o darach, jakie każdy z nas otrzymał od Boga w chwili przyjścia na świat,  i o tym, że należy je pomnażać i dbać o nie. Niestety,  ja,  jak ten trzeci sługa, zakopałam swój talent bardzo głęboko na bardzo wiele długich lat. Teraz gdy mam w końcu więcej czasu dla siebie  postanowiłam odkopać ten talent... tylko czy pamiętam gdzie został zakopany ?  ... no cóż,  zobaczymy,  w każdym bądź razie próbować warto ;)

Komentarze

Popularne posty